piątek, 1 czerwca 2012

Wymiankowo!

Uczestniczyłam w wymiance wizażowej dniodzieckowej :) miałam zaszczyt zrobić prezent dla zanny. Ania potrafi zrobić swoimi rączkami wszystko! bałam się tego okropnie i nie miałam pomysłu co by tu jej podarować. Pomyślałam, że zrobię coś nowego :) to moje pierwsze plecionki, ale jak na mój gust wyszły nad wyraz udane. Ale jeszcze się na tym nie znam dobrze więc co pilniejsze oczy na pewno dostrzegą błędy... tak powstał komplecik - bransoletka i kolczyki :)









A to prezencik od cycolka :) 
Bardzo dziękuję!


6 komentarzy:

  1. Witaj w świecie blogowym:)) śliczny komlecik dla Zanny zrobiłaś - pozdrawiam Sylwia
    p.s.
    mam nadzieję, że mój będzie dobrze ci służył:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze jedno wyłącz weryfikację obrazkową przy zostawianiu komentarzy to zniechęca do ich pisania;)

      Usuń
  2. Nie mogłam wcześniej tu do Ciebie trafić :) Prezenty śliczne, zarówno te zrobione przez Ciebie, jak i te, które dostałaś :) A teraz mam takie hmm... niezbyt mądre pytanie: gdzie mogę kliknąć, żeby zostać Twoim obserwatorem?? Pozdrawiam i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już chyba możesz :) jeszcze się nie za bardzo znam na tym blogu :P i dziękuję!

      Usuń
  3. Bardzo utalentowana z Ciebie osóbka - sutasze, filcaki, a teraz plecionki - i wszystko mi sie podoba :)- pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam do Ciebie przez przypadek i tak sobie myślę, że jeśli na początku prowadzenia bloga tworzysz taki cuda to co będzie później?. Strach się bać;). Będę Cie odwiedzała częściej:), a jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga i wzięcie udziału w candy ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń