piątek, 29 czerwca 2012

Idzie lato!

Witam ponownie po przerwie :) ostatnio nie miałam zbyt wiele czasu na szycie, plecenie, nawlekanie i filcowanie. Obrona zbliża się wielkimi krokami wiec na tydzień również się wyłączę, ale obiecuje włączyć już niedługo :) tymczasem moje nowe "dzieło". cały projekt autorstwa mojej koleżanki dla której szyłam. moje są tylko dodające charakteru  koraliki po bokach. kolory powinny być takie jak na pierwszym zdjęciu. no drugim coś przepaliłam aparatem :P Miłego oglądania! i trzymajcie kciuki w przyszły czwartek :)


Blackberry





Trzymajcie się ciepło! a może lepiej chłodno bo nadchodzą upragnione upały :D

1 komentarz:

  1. Piękne!! Gratuluję talentu sutaszowego
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na: http://czarymarydori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń